Kouluttaja

Kouluttajamme Marko Lehtomäki on toiminut liikenneopettajana sekä liikenneturvallisuusalan kouluttajana vuodesta 1999 lähtien. Hänellä on vankka kokemus myös raskaanliikenteen kuljettajana sekä kouluttajana. Lisäksi häneltä löytyy kokemusta kuurojen liikenneopettajana sekä autokouluyrittäjän ja opetustoiminnasta vastaavan tehtävistä. Ajokieltokoulutuksia hän on pitänyt vuodesta 2018 lähtien, eli tuolloin ajokieltokoulutukset tulivat pakollisiksi ajokorttilain muutoksen myötä. Joten näillä meriiteillä voidaan sanoa, että kyseessä on vankan liikenteen tuntemuksen todellinen ammattilainen. Hänellä on kouluttajana aina pieni pilke silmäkulmassa ja tämän voit itse todeta kun vilkaiset kurssilaisten palautteita.